Przejdź do głównej zawartości

Posty

Polecane

Początek zawsze najgorszy !

  Wielu z nas ma zagwozdkę, jak podejść do tematu redukcji tkanki tłuszczowej bądź zmiany sposobu odżywiania w taki sposób, aby po redukcji niezbędnych kilogramów nie przybyło ich dwa razy tyle – mam tu na myśli tzw. Efekt jojo. Czy po zmianie nawyków żywieniowych, nie wrócić do swoich starych przyzwyczajeń. Jak się za to zabrać? Wydaje się to skomplikowane. Jednak po zagłębieniu się w ten temat, jest to złudne przepuszczenie. Pierwszą rzeczą, którą na start musimy zorganizować to zwykły zeszyt oraz długopis. Zapewne teraz zastanawiasz się po co? A już Ci tłumaczę. Zeszyt będzie służył nam do analizowania naszych postępów w redukcji tkanki tłuszczowej bądź przy zmianie naszych nawyków żywieniowych. Zawsze będziesz mógł do niego zajrzeć i zorientować się, na jakim etapie jesteś zmiany swojej sylwetki, zmiany swoich nawyków. Ludzie podczas zmian żywieniowych czy podczas diet lubią widzieć efekty swojej ciężkiej pracy. Zapisywanie wyników uzyskiwanych podczas

Najnowsze posty